CRM - Zarządzanie Relacjami z Klientami

CRM - Zarządzanie Relacjami z Klientami

Cena: gratis
Ocena użytkowników:
5.0

Korzyści:
Zrozumiecie znaczenie systemu CRM i korzyści, jakie może przynieść
Będziecie potrafili dobrać odpowiedni system do własnych wymagań
Poznacie podstawowe i rozbudowane narzędzia systemu CRM
Będziecie wiedzieli jak przeszkolić pracowników z zakresu CRM

Kurs kończy się testem, a jego zaliczenie – otrzymaniem certyfikatu.

Zastanawiasz się, w jaki sposób zarządzać relacjami z klientem, by przynosiły Twojej firmie zarówno wymierne korzyści jak i lojalność nabywców? Odpowiedzią na to pytanie jest CRM. Dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić w celu skutecznego wdrożenia CRM w Twojej firmie.

Powiemy Ci, dlaczego warto skoncentrować się na długoterminowych relacjach z klientami i jak zmienić ich w fanów Twojej marki. Zaprezentujemy metodologie i narzędzia wykorzystywane do realizacji nowoczesnych procesów zarządzania. Dowiesz się, jak najkorzystniej wybrać dostawcę oprogramowania wspierającego dla Twojej firmy.

  • Wstęp
  • Na czym polega CRM?
  • Postulaty CRM
  • Definicje CRM
  • Definicje CRM c.d.
  • Ideologia CRM
  • Ideologia eCRM
  • Cechy typowe dla CRM
  • Zmiany organizacyjne w firmie
  • Zmiany organizacyjne w firmie – cd
  • CRM - dlaczego tak trudno to zrozumieć?
  • Korzyści z wdrożenia CRM
  • Brak efektu z wdrożenia CRM w firmie
  • Metodologia CRM
  • Segmentacja rynku
  • Wsłuchiwanie się w głos klienta
  • Oferowanie wartości dodanej
  • Dążenie do lojalności klienta
  • Budowanie dochodowych relacji z klientami
  • Szacowanie wartości klienta
  • Przygotowanie do wdrożenia CRM
  • Analiza przedwrożeniowa
  • Czym się kierować przy wyborze dostawcy oprogramowania klasy CRM?
  • Szkolenia pracowników
  • Podstawowa funkcjonalnosć systemu CRM
  • Podstawowa funkcjonalnosć systemu CRM - cd
  • Charakterystyka fnkcji systemu na przykładzie działu sprzedaży
  • Wybrane narzędzia CRM - Contact Center
  • Wybrane narzędzia CRM - Call Center
  • Contact center - istotny element CRM
  • Funkcje Call Center
  • Dlaczego warto wdrożyć CRM w Twojej firmie?
  • Podsumowanie
  • Test
  • Certyfiakt

Opinie użytkowników o tym e-kursie poniżej:
Aby dodać swoją opinię należy się zalogować

Opinia Marcina

Początkowo sceptycznie podszedłem do tego kursu, z racji tego, iż został on narzucony mi przez przełożonych. Kiedy jednak przystąpiłem do działania, zobaczyłem, czym tak naprawdę jest CRM i w jaki sposób ja, wydawałoby się niepozorny menager, mogę zarządzać relacjami z klientami. Rewelacja.

Opinia Szymona

Na co dzień pracuję z klientem i bardzo ważne było dla mnie znalezienie sposobu, by móc w odpowiedni sposób zarządzać relacjami między nimi, a mną. Wybrałem kurs CRM i jestem zadowolony. Teraz postawiłem na obsługę klienta i wierzę, że również otrzymam to, co dostałem tutaj.